FAQ – Często Zadawany Pytania
1. Zakupy na stronie POPFACTORY.pl
Pytanie
Jak mogę złożyć zamówienie na stronie POPFACTORY.pl?
OdpowiedźZamówienie można złożyć wyłącznie na stronie POPFACTORY.pl po dodaniu wybranych produktów do “koszyka” a następnie wybraniu opcji “zrealizuj zamówienie”.
Pytanie
Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Odpowiedź
Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii ze względu na niezbędne wyrażenie zgody na akceptację Regulaminu zakupów na stronie POPFACTORY.pl
Pytanie
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Odpowiedź
Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie w dogodny dla niego sposób: za pomocą rat, przelewu on-line, karty płatniczej lub płacąc gotówką przy odbiorze.
Pytanie
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Odpowiedź
Klient, który posiada profil na naszej stronie POPFACTORY.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
Pytanie
Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
OdpowiedźNowe zamówienie – zamówienie jest przyjęte do realizacji i obecnie odbywa się proces weryfikacji dostępności biżuterii.
W trakcie realizacji – płatność za zamówienie została zaakceptowana a biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane – zamówienie zostało przekazane kurierowi do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego, aby doręczyć paczkę.
Wydłużony czas realizacji – biżuteria nie jest dostępna bezpośrednio w magazynie Sklepu Internetowego i jest sprowadzana z innego magazynu a czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o kilka dni roboczych w stosunku do deklarowanego
Zamówienie anulowane – z powodu braku dostępności biżuterii zamówienie zostaje anulowane a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.
W trakcie realizacji – płatność za zamówienie została zaakceptowana a biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane – zamówienie zostało przekazane kurierowi do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego, aby doręczyć paczkę.
Wydłużony czas realizacji – biżuteria nie jest dostępna bezpośrednio w magazynie Sklepu Internetowego i jest sprowadzana z innego magazynu a czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o kilka dni roboczych w stosunku do deklarowanego
Zamówienie anulowane – z powodu braku dostępności biżuterii zamówienie zostaje anulowane a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.
Pytanie
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
OdpowiedźKlient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta
Pytanie
W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?
OdpowiedźDostawa odbywa się od poniedziałku do piątku między godziną 9.00 a 17.00 W momencie zrealizowania zamówienia i przekazania go kurierowi do doręczenia, Klient otrzymuje numer listu przewozowego paczki, aby mógł śledzić kolejne etapy dostawy. Czas dostawy zależy od wybranego sposobu wysyłki.
Pytanie
Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do złożonego zamówienia?
OdpowiedźEwentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego.
Pytanie
Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem w tej sytuacji zrobić?
OdpowiedźW tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z jednym z naszych Doradców. Do wiadomości prosimy dołączyć również zdjęcie, które przedstawia uszkodzoną biżuterię. Doradca Klienta niezwłocznie skontaktuje się, aby przedstawić możliwe rozwiązanie tej sytuacji
2. Zwrot
Pytanie
Czy można dokonać zwrotu produktu zakupionego na stronie POPFACTORY.pl?
OdpowiedźW przypadku zakupu na naszej stronie POPFACTORY.pl istnieje możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 14 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu lub wymiany, prosimy o zapoznanie się instrukcją dostępną tutaj. Koszt zwrotu produktu ponosi Klient.